Blog | Fox Web Internet Solutions

7 Συμβουλές για να πετύχετε πωλήσεις μετά τις διακοπές

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου μετά τις διακοπές είναι το πώς να πουλήσετε σε πελάτες που διατίθενται στο εμπόριο έξω; Αφού έχουν βομβαρδιστεί με τις πωλήσεις και τις εκπτώσεις και προσφορές από την Black Friday και στο εξής, πώς μπορούν οι έμποροι να τους πείσουν έξω από την ύφεση μετά τις διακοπές;

Προσφέροντας στους πελάτες σας μια νέα προοπτική για το Νέο Έτος, ενθαρρύνοντας τους να αγοράσουν κάτι για τον εαυτό τους, καλλιεργώντας νέα μέλη του συλλόγου με πίστη σε στοχευμένες προσφορές και άλλες στρατηγικές μπορούν όλα να βοηθήσουν και να φέρουν τους πελάτες στην περιοχή σας και να κρατήσουν τις πωλήσεις σας.

Πώς να έχετε μια εποχή υψηλής απόδοσης μετά-διακοπών:

1. Προσφέρετε μεγάλες πωλήσεις στα εναπομείναντα αποθέματα διακοπών.

Μερικοί άνθρωποι ζουν για τις ρευστοποιήσεις μετά τις διακοπές. Και ακόμη και εκείνοι που δεν συμμετέχουν συνήθως σε αυτές μπορεί να μπουν στον πειρασμό από μια πώληση που είναι πάρα πολύ καλή για να την προσπεράσουν.

Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να απαλλαγούμε από τα λιανικά "ευπαθή προϊόντα" όπως τα τρόφιμα, μανίες ή οτιδήποτε με το 2016 blazoned. Οι Βαθιές εκπτώσεις βοηθάνε στην επισκεψιμότητα του site σας για να απαλλαγεί από παλιό υλικό, και ενώ είστε σε αυτό, οι πελάτες θα μπορούν να πάρουν κάποια άλλα στοιχεία.

2. Χορηγήστε άδεια στην αυτο-ικανοποίηση

Πολλοί άνθρωποι απολαμβάνουν τις διακοπές, αλλά μπορεί επίσης να είναι πολύ αγχωτικό με όλο το σχεδιασμό, το μαγείρεμα, το καθάρισμα, την αγορά, τα ταξίδια, που ασχολούνται με την δυναμική της οικογένειας, κ.λπ.

Οι διακοπές είναι, επίσης, για να δώσουμε στους άλλους, και αφού οι εκδηλώσεις είναι πάνω, οι πελάτες σας μπορεί να έχουν ανάγκη από κάτι που προσφέρει μια δόση "αυτό είναι για μένα."

Ενεργοποιήστε και της αγοράς στον πελάτη που θέλει να αισθάνονται καλά για το self-gifting.

3. Αλλάξτε την εστίαση της Πρωτοχρονιάς

Ελάτε την 1η Ιανουαρίου διακοπές ηδονισμό μετατρέπεται σε πορτρέτο της λιτότητας και αυτοσυγκράτηση. Σταμάτησα το ποτό, διακοπή του καπνίσματος, η απώλεια βάρους, τρώτε υγιεινά και άλλα παρόμοια ψηφίσματα κορυφή της λίστας κάθε χρόνο.

Οι διαφημίσεις που δείχνουν βοηθώντας τους πελάτες με τα ψηφίσματα του νέου έτους τους μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Μηνύματα σχετικά με την υγεία, θετικές προοπτικές, την ανανέωση, την τροποποίηση και τα σχέδια για το μέλλον όλα έχουν ένα ψήφισμα-y δαχτυλίδι σε αυτούς.

4. Χρησιμοποιήστε το ιστορικό αγορών τους στις διακοπές

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, επειδή οι πελάτες συχνά αγοράζουν δώρα για τους άλλους ανθρώπους κατά τους μήνες που προηγήθηκαν τις διακοπές. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνει την έκπτωση ή προσφορά κοινόχρηστη.

Στοχεύστε τον πελάτη ο οποίος αγόρασε το προϊόν, αλλά βεβαιωθείτε ότι κατανοούν πως κάποιος άλλος μπορεί να χρησιμοποιήσει την έκπτωση. Αν, για παράδειγμα, αγόρασε ένα Keurig καφετιέρα προ-διακοπών, τους στείλετε μια έκπτωση για συναφή αντικείμενα, όπως φακελάκια καφέ, κούπες καφέ, σουβέρ και άλλα σχετικά θέματα.

Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να μοιραστούν την έκπτωση με τους φίλους τους. Με αυτόν τον τρόπο θα καλύψει όλες τις βάσεις, αν το δώρο ήταν για τον εαυτό τους ή άλλο πρόσωπο και σας δίνει την ευκαιρία να αυξήσει την πελατειακή σας βάση, αν μοιράζονται την προώθηση.

5. Κάνε μια δημοσκόπηση

Ξεκινήστε το Νέο Έτος μακριά από την απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες σας με μια δημοσκόπηση. Οι Δημοσκοπήσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συμμετάσχουν οι πελάτες σας. Έχουν επιτευχθεί πολλά πράγματα:

Πάρτε feedback των πελατών για την επιχείρησή σας. Προσφέρουν στους πελάτες ένα μέρος για να εκφράσουν τον έπαινο ή την κριτική τους. Θα σας δώσει μια εικόνα για το τι πρέπει να βελτιωθεί. Μέσα από τις δημοσκοπήσεις, μπορείτε να μάθετε πολλά πράγματα όπως ποια νέα στοιχεία που σκοπεύετε να αγοράσετε αυτό το έτος, αυτό που είναι πιο σημαντικό γι 'αυτούς την τιμή ή την ποιότητα, πόσο ικανοποιημένοι είναι με τις υπηρεσίες σας, η οποία πλατφόρμα που οι περισσότεροι προτιμούν να λαμβάνουν μηνύματα (κοινωνική, SMS ή e-mail ) και άλλες πληροφορίες.

6. Να ενημερώνετε τους πελάτες σας με SMS

Εάν κάνατε μια μεγάλη ώθηση μέσω SMS για τις διακοπές τώρα είναι η ώρα που πρόκειται να πετύχει. Και εάν δεν το έχετε κάνει ακόμα τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσετε. 

Μην αφήνετε τους πελάτες σας περιμένουν μόλις περάσουν οι διακοπές. Αντ 'αυτού, να συνεχίσετε την οικοδόμηση της σχέσης με αυτές και άλλες ιδέες μάρκετινγκ SMS:

Προσωποποιημένα μηνύματα. Δώστε στο μήνυμά σας μια προσωπική πινελιά, χρησιμοποιώντας το όνομα του πελάτη σας. Χρησιμοποιήστε τις αγοραστικές προτιμήσεις τους για να στείλουν τις προσφορές για τα στοιχεία που θα θέλατε. Ειδικές εκπτώσεις μόνο για τα μέλη του συλλόγου SMS. Κάντε την προώθηση σας μοναδική για τους πελάτες SMS, έτσι ώστε να δείτε το όφελος που έχουν υπογράψει και έχουν κίνητρο να μείνουν. Χρήσιμες συμβουλές. Προσφέρετε συμβουλές για το πώς να φροντίσουν για ένα προϊόν που αγόρασαν. Εξυπηρέτηση πελατών. Αφήστε τους να γνωρίζουν ότι λάβατε το επιστρεφόμενο στοιχείο και αποστέλλει βεβαίωση της πιστοληπτικής ικανότητας που εκδίδονται σε αυτά μέσω του κειμένου. Αν έχουν παραγγείλει ένα νέο προϊόν, να τους κρατήσει ενημερωμένους για την κατάσταση της παραγγελίας τους με ένα μήνυμα SMS.

7. Χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν ως μια πλατφόρμα μάρκετινγκ οποιαδήποτε στιγμή του έτους. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες και βίντεο για την προώθηση των εκπτώσεων και την ανάδειξη νέων εμπορευμάτων. Τρέξτε διαγωνισμούς για τα μέσα κοινωνική δικτύωσης, είναι ένας δημοφιλής τρόπος για να κάνουμε τους ανθρώπους να επισκεφθούν το site σας. Οι περισσότεροι έμποροι λιανικής πώλησης τρέχουν διαγωνισμούς προ-διακοπών.

Να είστε αντισυμβατικοί και να εκτελέσετε ένα διαγωνισμό μετά τις διακοπές. Για παράδειγμα, οι συμμετέχοντες θα μπορούσαν να δημοσιεύουν τα ψηφίσματα του νέου έτους τους για να εισάγετε μια κλήρωση.

Έχετε ήδη δοκιμάσει μία από αυτές τις άκρες μάρκετινγκ μετά τις διακοπές; Ή ίσως έχετε τη δική σας; Μοιραστείτε μαζί μας στα σχόλια!

 

Πηγή: Prestashop Blog