Blog | Fox Web Internet Solutions

Ευρετηρίαση για κινητά

Σήμερα, οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν αναζήτηση στο Google χρησιμοποιώντας μια φορητή συσκευή. Ωστόσο, τα συστήματά κατάταξης της Google εξακολουθούν να εξετάζουν τυπικά την έκδοση του περιεχομένου μιας σελίδας για να αξιολογήσουν τη συνάφεια με τον χρήστη. Αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα όταν η σελίδα για κινητά έχει λιγότερο περιεχόμενο από την κανονική, επειδή οι αλγόριθμοι της δεν αξιολογούν την πραγματική σελίδα που βλέπει κάποιος που ψάχνει από κινητό.

Για να κάνουν τα αποτελέσματά τους πιο χρήσιμα, έχουν αρχίσει πειράματα για να κάνουν το ευρετήριο τους mobile-first. Αν και ο δείκτης αναζήτησης θα συνεχίσει να είναι ένα ενιαίο ευρετήριο ιστοσελίδων και εφαρμογών, οι αλγόριθμοι τους θα χρησιμοποιήσουν κατά κύριο λόγο την έκδοση για κινητά ενός περιεχομένου ενός ιστότοπου για την ταξινόμηση σελίδων από αυτόν τον ιστότοπο, την κατανόηση δομημένων δεδομένων και την εμφάνιση αποσπασμάτων από αυτές τις σελίδες. Φυσικά, ενώ το ευρετήριο τους θα κατασκευαστεί με έγγραφα από κινητά, πρόκειται να συνεχίσουν να δημιουργούν μια μεγάλη εμπειρία αναζήτησης για όλους τους χρήστες, είτε προέρχονται από συσκευές κινητής τηλεφωνίας είτε από επιτραπέζιους υπολογιστές.

Καταλαβαίνουν ότι πρόκειται για μια σημαντική μεταβολή στην ευρετηρίασή τους και είναι κάτι που παίρνουν σοβαρά. Θα συνεχίσουν προσεκτικά να πειραματίζονται τους προσεχείς μήνες σε μικρή κλίμακα και θα επιταχύνουν αυτή την αλλαγή όταν είναι βέβαιοι ότι έχουν μεγάλη εμπειρία χρήστη. Παρόλο που αρχίζουν μόνο αυτή τη διαδικασία, παρουσιάζονται μερικές συστάσεις για να βοηθήσουν τους webmasters να προετοιμαστούν καθώς κινούνται προς έναν ευρύτερο δείκτη για κινητά.

  • Αν έχετε ένα responsive site ή ένα dynamic serving site όπου το κύριο περιεχόμενο και η σήμανση είναι ισοδύναμα σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές, δεν θα πρέπει να αλλάξετε τίποτα.
  • Αν έχετε ένα site configuration όπου το κύριο περιεχόμενο και η σήμανση είναι διαφορετικά μεταξύ των κινητών και των επιτραπέζιων υπολογιστών, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας κάποιες αλλαγές στον ιστότοπό σας.
    • Βεβαιωθείτε ότι έχετε δομημένη σήμανση τόσο για τους σταθερούς υπολογιστές όσο και για την έκδοση για κινητά.

      Οι ιστότοποι μπορούν να επαληθεύσουν την ισοδυναμία της δομημένης σήμανσης τους σε επιτραπέζιους και κινητούς τύπους, πληκτρολογώντας τις διευθύνσεις URL και των δύο εκδόσεων στο Structured Data Testing Tool and comparing the output.

      Κατά την προσθήκη δομημένων δεδομένων σε έναν ιστότοπο για κινητά, αποφύγετε την προσθήκη μεγάλων ποσοτήτων σήμανσης που δεν σχετίζονται με το συγκεκριμένο περιεχόμενο πληροφοριών κάθε εγγράφου.
    • Χρησιμοποιήστε το robots.txt testing tool για να επαληθεύσετε ότι η έκδοση του κινητού σας είναι προσβάσιμη στο Googlebot.
    • Στα sites δεν χρειάζεται να κάνετε αλλαγές στα canonical links; Θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτούς τους συνδέσμους ως οδηγούς για την προβολή των κατάλληλων αποτελεσμάτων σε έναν χρήστη που πραγματοποιεί αναζήτηση στον επιτραπέζιο ή στο κινητό.
  • Εάν είστε κάτοχος ιστότοπου ο οποίος έχει επαληθεύσει μόνο τον ιστότοπό του σε επιτραπέζιους υπολογιστές στην Search Console, Προσθέστε και επαληθεύστε την έκδοση του κινητού σας.
  • Εάν διαθέτετε μόνο έναν ιστότοπο για επιτραπέζιους υπολογιστές, θα συνεχίσουν να ευρετηρίζουν τον ιστότοπο για επιτραπεζιους υπολιγστές, ακόμα κι αν χρησιμοποιούν έναν πράκτορα κινητών χρηστών για να προβάλλουν τον ιστότοπό σας.

    Εάν χτίζετε μια έκδοση κινητού για τον ιστότοπό σας, να έχετε κατά νου ότι ένας λειτουργικός ιστότοπος προσανατολισμένος στους επιτραπέζιους υπολογιστές μπορεί να είναι καλύτερος από μια σπασμένη ή ατελής έκδοση κινητού για τον ιστότοπο. Είναι καλύτερο να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας για κινητά και να το ξεκινήσετε όταν είναι έτοιμος.

Αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω του Webmaster forums ή public events.

 

Πηγή: Google Webmaster Blog