Digital Marketing

5 Συμβουλές για να μειώσετε την εγκατάλειψη του καλαθιού

Ως έμπορος ηλεκτρονικού εμπορίου, γνωρίζετε πόσα εμπλέκονται στην προσπάθεια σας να κάνετε τους πελάτες να κάνουν μια αγορά. Σχεδιασμός ιστοσελίδας, ασφάλεια, εκστρατείες μάρκετινγκ, διαχείριση αποθεμάτων, μεταφορικά ... Αλλά δεν έχει σημασία πόσο σκληρά δουλεύετε, πολλοί πελάτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας πριν κάνουν την αγορά. Ακόμη χειρότερα, πολλοί από αυτούς θα γεμίσουν ένα καλάθι με αντικείμενα χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά - αυτή είναι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και είναι ο όλεθρος της ύπαρξης κάθε ηλεκτρονικού εμπόρου. Οι λόγοι για αυτό ποικίλλουν, αλλά ένα πράγμα είναι βέβαιο: κοστίζει τα καταστήματα πολλά χρήματα

Πως να κυριαρχήσετε στην αγορά δώρων

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Ενώ η εποχή των διακοπών έχει το δίκαιο μερίδιό της στο «οικογενειακό δράμα», η ελπίδα είναι ότι η εμπειρία ηλεκτρονικού shopping ενός ατόμου ανακουφίζει και δεν συμβάλλει στο μηνιαίο λογαριασμό θεραπείας.

Οι Online πελάτες που αναζητούν αλλά δεν αγοράζουν

Αν παίρνετε καλούς εισερχόμενους αριθμούς, υπάρχει σαφές ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και παίρνετε τη λέξη για τον ιστότοπό σας. Εξαιρετική! Έχετε ήδη εκκαθαρίσει το μεγαλύτερο εμπόδιο. Τώρα, θέλετε οι αριθμοί σας να ανεβαίνουν. Αλλά πως? Ο προϋπολογισμός σας δεν υπάρχει για μια τεράστια εκστρατεία μάρκετινγκ.

Σελίδα 1 από 3