Blog | Fox Web Internet Solutions

5 Συμβουλές για να επιλέξετε τον σωστό τρόπο πληρωμής

Η δημοτικότητα ενός online καταστήματος μεταξύ των καταναλωτών εξαρτάται όλο και περισσότερο από την επιλογή των μεθόδων πληρωμής που διατίθενται. Στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας, οι πελάτες θέλουν μια επιλογή των μεθόδων πληρωμής που τους αρέσει να χρησιμοποιούν και ότι είναι τόσο απλό και πρακτικό. Οι πελάτες θα ολοκληρώσουν μόνο μια αγορά και να είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία αγορών τους, όταν αυτό συμβαίνει. Σε μια έρευνα που διεξήχθη από το ΕΚΚ της Κολωνίας e-commerce centre1, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ψωνίζουν με έναν ανταγωνιστή, αν κανένα από τα αγαπημένα μεθόδους πληρωμής τους ήταν διαθέσιμα.

Θα πρέπει να έχετε τις ακόλουθες πέντε συμβουλές πληρωμής κατά νου ανά πάσα στιγμή:

1. Παρέχετε το βέλτιστο μείγμα πληρωμής

Ένα βέλτιστο μείγμα πληρωμής συνεπάγεται στο να προσφέρετε τρεις με πέντε διαφορετικές μεθόδους πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων των online συναλλαγών, πληρωμές με κάρτα και τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής. Οι χρήστες προτιμούν, επίσης, όταν είναι διαθέσιμες όλες οι μέθοδοι πληρωμής με μια ματιά.

2. Συμμετοχή όλων των ενδιαφερομένων πληρωμής

Προκειμένου να προσφέρετε ένα φάσμα διαφορετικών μεθόδων πληρωμής, θα πρέπει να συνεργαστείτε με έναν πάροχο υπηρεσιών πληρωμών (PSP) και έναν αγοραστή. Το PSP διασφαλίζει ότι οι διαφορετικές λύσεις πληρωμών μπορούν να ενσωματωθούν ομαλά στο online κατάστημα. Ο αποκτών έχει τραπεζική άδεια και διασφαλίζει ότι οι πληρωμές (όπως με πιστωτική κάρτα ή giropay) μπορεί να γίνει αποδεκτή και να υποβάλλονται σε επεξεργασία. Οι πάροχοι υπηρεσιών, όπως Wirecard προσφέρουν αυτές τις βασικές υπηρεσίες από μία μόνο πηγή, έτσι ώστε μόνο μία σύμβαση να είναι απαραίτητη.

3. Επικεντρωθείτε στις ομάδες-στόχους σας

Οι ιδιοκτήτες επιχείρησης πρέπει να καταλάβουν τις ομάδες-στόχους τους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την πληρωμή. Μετά από όλα, η συμπεριφορά πληρωμής ποικίλλει σημαντικά. Οι άνδρες ψωνίζουν με διαφορετικό τρόπο απ'ότι οι γυναίκες, και τα είδη ένδυσης καταβάλλεται διαφορετικά σε απευθείας σύνδεση σε σύγκριση με τις λήψεις λογισμικού. Συνιστάται να ζητήσετε τη συμβουλή των ειδικών πληρωμών στον τομέα αυτό.

4. Μην ξεχάσετε τη διαχείριση του κινδύνου

Η κακή χρήση μπορεί να είναι δαπανηρή - για παράδειγμα, όταν οι χειριστές καταστημάτων μένουν με ανεξόφλητα τιμολόγια. Συνεπώς, είναι σκόπιμο να συνεργαστείτε με έναν πάροχο υπηρεσιών πληρωμών ο οποίος μπορεί να χειριστεί και τις δύο υπηρεσίες πρόληψης απόκτησης και της απάτης. Αυτό επιτρέπει στο δυναμικό οι απατεώνες να προσδιορίζονται πριν ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

5. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα πληρωμής σας είναι αξιόπιστη

Οι περισσότεροι άνθρωποι απολαμβάνουν τις online αγορές - μέχρι να φτάσουν στο στάδιο πληρωμής. Ορισμένοι πελάτες έχουν ανησυχίες όταν φτάσουν στο στάδιο του ελέγχου σε μερικά λιγότερο γνωστά online καταστήματα. Η εμφάνιση και την αίσθηση του online καταστήματος και στη σελίδα πληρωμής πρέπει, επομένως, να ταιριάζει και να φαίνεται αξιόπιστη και ασφαλής.

Πηγή: Prestashop Blog