Blog | Fox Web Internet Solutions

Οι Τάσεις του μάρκετινγκ εάν εργάζεστε στη μόδα

Η χρήση smartphone είναι σε άνοδο. Είτε είστε up-to-date στα κοινωνικά δίκτυα, αναζήτηση στο διαδίκτυο, παρακολούθηση βίντεο, ή την πραγματοποίηση αγορών, οι χρήστες προτιμούν όλο και περισσότερο να χρησιμοποιούν ένα smartphone. Αυτό έχει οδηγήσει σε μια αλλαγή στον αγοραστή - πωλητή, νοοτροπία που είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στις νέες τεχνολογίες συμπεριφορές smartphone.

Τα Κοινωνικά δίκτυα και η εκτεταμένη αγορά από κινητές συσκευές υπήρξαν βασικοί παράγοντες σε αυτήν την αλλαγή συμπεριφοράς. Και ενώ το κοινωνικό μάρκετινγκ και m-commerce είναι οι τελευταίες τάσεις στον online κόσμο αυτή τη στιγμή, οι έννοιες αυτές είναι ακόμη πιο διαδεδομένες στον κόσμο της μόδας, ένας από τους κορυφαίους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Στην πραγματικότητα, ο τομέας της μόδας είναι από τις πιο προηγμένες από την άποψη των τεχνικών μάρκετινγκ σε κοινωνικά δίκτυα και φορητές συσκευές. Αν αυτός είναι ο τομέα σας, εδώ είναι μερικές από τις τάσεις που μπορούν να ενσωματώσουν στη στρατηγική μάρκετινγκ, καθώς και να αποφευχθούν κάποια βασικά λάθη .

Δημιουργήστε ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των κοινωνικών δικτύων και του εμπορικού σας σήματος

Υπάρχουν αρκετά ονόματα της μόδας με εμμονή σχηματίζοντας μια μεγάλη κοινότητα για τα κοινωνικά δίκτυα. Αλλά όταν τελικά έχουν ένα, συχνά δεν το χρησιμοποιούν για το κύριο στόχο του κάθε ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία είναι η πώληση προϊόντων. Σίγουρα, όλοι θα κάνουν αυτό το λάθος μια φορά ή δύο φορές: μετά κάτι για τα κοινωνικά δίκτυα, χρησιμοποιήστε το τέλειο διέσεις και, τέλος, ξεχάσατε να προσθέσετε ένα σύνδεσμο προς τη σελίδα του προϊόντος.

Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι οι περισσότεροι χρήστες του οποιοδήποτε κοινωνικού δικτύου είναι στο τηλέφωνό τους, και στις αναζητήσεις προϊόντων από ένα smartphone, δεν είναι τόσο απλό όσο από έναν υπολογιστή. Έτσι κάνει τα πράγματα εύκολα! Ποιο είναι το νόημα να έχετε μια μεγάλη κοινότητα, αν οι οπαδοί σας δεν επισκέπτονται στην πραγματικότητα το κατάστημά σας;

Ναι, είναι αλήθεια ότι πολλά κοινωνικά δίκτυα όπως το Instagram δεν το κάνουν αυτό εύκολο, αλλά και άλλες επιλογές είναι διαθέσιμες που το κάνουν, οπότε επιλέξτε με σύνεση. Να είστε προσεκτικός να αποφύγετε μεγάλες διευθύνσεις URL, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είτε μια σύντομη διεύθυνση URL ή προεπισκόπηση του περιεχομένου που προσφέρονται από ιστοσελίδες όπως το Facebook.

Το μέγεθος εικόνας είναι ακόμα ένα κοινό λάθος, τόσο από την άποψη της απόκρισης του σχεδιασμού, καθώς και για τα κοινωνικά δίκτυα. Σίγουρα, αν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή μια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, το πιο πιθανό είναι να το κάνετε από έναν υπολογιστή. Ακριβώς να είστε βέβαιος να σκεφτείτε για τις άλλες  συσκευές ότι ο καταναλωτής θα μπορεί δει το περιεχόμενο.

Για ανταποκρίσιμο σχεδιασμό, παρατηρήστε πώς το πρότυπό σας εμφανίζει εικόνες σε μια οθόνη κινητής συσκευής και προσαρμόζει τις εικόνες σας αναλόγως. Όπως στις θέσεις για τα κοινωνικά δίκτυα, σημειώστε το μέγεθος της εικόνας που χρησιμοποιούν, τότε απλά πάρτε εικόνες από την ιστοσελίδα σας και προσαρμόστε τις ώστε να ταιριάζουν σωστά στις μετρήσεις του κάθε κοινωνικού δικτύου. Στο χώρο της μόδας, οι εικόνες αποτελούν ένα θεμελιώδες μέρος των πωλήσεων, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι άψογες!

Εξανθρωπίστε το εμπορικό σας σήμα

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι μάρκες γυρίζουν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης τους σε ένα κανάλι αυτοπροβολής. Η σελίδα καταλήγει μοιάζοντας με μια infomercial, και δεν είναι μυστικό πως οι χαμηλές προσδοκίες είναι για την κλήση στην τηλεόραση ...

Για παράδειγμα, αν πουλάτε  για το εμπορικό σας σήμα, ενημερώστε τους πελάτες σχετικά με το ποιος είστε και πώς θα λειτουργήσει. Διδάξτε τους σχετικά με την ιστορία σας, την ομάδα σας, τους ανθρώπους πίσω από τα προϊόντα σας. Αφήστε τη σελίδα σας να είναι ένα παράθυρο για τους καταναλωτές στα ενδότερα της ομάδας σας.

Δοκιμάστε τα νεότερα κοινωνικά δίκτυα

(σχεδόν) όλα τα καταστήματα μόδας έχουν αποδεχθεί ότι τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ουσιαστικό μέρος του online κόσμου, αλλά οι περισσότεροι προτιμούν να κρατήσουν τα πράγματα απλά και  χρησιμοποιούν μόνο το Facebook.

Αυτά τα καταστήματα δεν έχουν πιάσει ακόμα ότι οι νέες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα όφελος για online καταστήματα μόδας. Δεδομένου ότι αυτές οι νέες υπηρεσίες είναι πολύ οπτικές στη φύση, είναι ιδανικό για τομείς όπως η μόδα, όπου η «εικόνα» είναι το παν. Instagram, Snapchat, και η όχι και τόσο το νέο YouTube είναι σίγουρα εναλλακτικές λύσεις πρέπει να εξεταστούν εάν το ηλεκτρονικό σας εμπόριο είναι συνδεδεμένο με τον τομέα της μόδας.

Επί πλέον, κάνουν φανταστικά κανάλια για εξανθρωπισμό μάρκας ή το άνοιγμα προς τους δυνητικούς πελάτες που είναι ακριβώς εφικτός, ιδιαίτερα για εκείνους που αναζητούν λιγότερο το κείμενο και περισσότερο την εικόνα.

Δώστε ένα βίντεο

Για αρκετά χρόνια τώρα, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας το έχουν συνειδητοποιώντας ότι οι πωλήσεις ανεβαίνουν όταν τα ρούχα φαίνονται τόσο σε ένα μοντέλο και πριν από ένα υπόβαθρο. Σήμερα, είναι ασφαλές να πούμε χρησιμοποιώντας μια εικόνα και ένα βίντεο είναι βέβαιο ότι θα γυρίσουν μερικά κεφάλια.

Πρώτα απ'όλα, επειδή  βλέπουμε ένα ρούχο σε μια ακίνητη εικόνα δεν είναι τίποτα σαν να το βλέπεις σε κίνηση. Η ιματίου και το κόψιμο των ρούχων ή το χρώμα του κατά την αλλαγή του φωτισμού είναι πτυχές δεν ήταν δυνατό να απεικονίσει σε μια ακίνητη εικόνα. Τα Βίντεο έχουν αλλάξει. Είναι ένας ωραίος τρόπος γύρω από το μεγαλύτερο εμπόδιο στο online εμπόριο: δεν είναι σε θέση να αγγίξει τα πράγματα που αγοράζετε. Τα Βίντεο έχουν συνέπειες για τους πελάτες που δεν μπορούν άλλα οπτικοακουστικά μέσα να προσφέρουν.

Δεύτερων το τέλειο περιεχόμενο για να μοιραστείτε σε κοινωνικά δίκτυα. Αυτό είναι αλήθεια, διότι η αύξηση των προβολών των θέσεων (και, με τη σειρά τους, τα προϊόντα). Σκεφτείτε τη δική σας συμπεριφορά στα κοινωνικά δίκτυα: ίσως χτυπήσατε τον εαυτό σας όταν βλέπατε ένα βίντεο, έτσι δεν είναι; Τέλος, είναι εύκολο για τα βίντεο να γίνουν viral. Απλά ρωτήστε τα παιδιά που εργάζονται στις συνταγές στο Tasty!

Πηγή: Prestashop Blog