Digital Marketing

Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017

Με το 2017 σε εξέλιξη, η Magento έλαβε μέρος σε 2.200 επώνυμους κατασκευαστές, πολυκάναλους και μόνο εμπόρους στο διαδίκτυο με πάνω από από 15 κατακόρυφα τμήματα για να μάθουν για τις βασικές πρωτοβουλίες ηλεκτρονικού εμπορίου τους για το επόμενο έτος. Η έρευνα περιελάμβανε στοιχεία για τις προβλέψεις των εμπόρων λιανικής πώλησης για το 2017, τις επενδύσεις και το μάρκετινγκ.

Τρεις λόγοι γιατί οι εταιρείες πρέπει να ενημερώσουν τις τιμές τους

Κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στοχεύει στην οικοδόμηση μιας βιώσιμης και κερδοφόρας επιχείρησης. Για το σκοπό αυτό, θα πρέπει να επικεντρωθούν στις στρατηγικές τιμολόγησης τους. Κάθε επιχείρηση, μεγάλη ή μικρή, μπορεί να επωφεληθεί από την εξεύρεση νέων τρόπων βελτιστοποίησης της τιμολόγησης των προϊόντων. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει απλώς με την εκχώρηση μηνιαίου τιμοκαταλόγου σε ολόκληρο τον κατάλογο. Αντίθετα, όσον αφορά την τιμολόγηση, οι έμποροι πρέπει να γίνουν όσο το δυνατόν πιο δημιουργικοί με τις προσπάθειες μάρκετινγκ, επειδή διαφορετικές στρατηγικές τιμολόγησης μπορούν να επηρεάσουν δραματικά την κατώτατη γραμμή τους. Εδώ είναι τρεις πολύ σαφείς λόγοι για τους οποίους κάθε εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει πάντα να δοκιμάζει και να βελτιστοποιεί τις τιμές τους.

5 Συμβουλές για να επιλέξετε τον σωστό τρόπο πληρωμής

Η δημοτικότητα ενός online καταστήματος μεταξύ των καταναλωτών εξαρτάται όλο και περισσότερο από την επιλογή των μεθόδων πληρωμής που διατίθενται. Στο τέλος της διαδικασίας παραγγελίας, οι πελάτες θέλουν μια επιλογή των μεθόδων πληρωμής που τους αρέσει να χρησιμοποιούν και ότι είναι τόσο απλό και πρακτικό. Οι πελάτες θα ολοκληρώσουν μόνο μια αγορά και να είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία αγορών τους, όταν αυτό συμβαίνει. Σε μια έρευνα που διεξήχθη από το ΕΚΚ της Κολωνίας e-commerce centre1, το 42% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ψωνίζουν με έναν ανταγωνιστή, αν κανένα από τα αγαπημένα μεθόδους πληρωμής τους ήταν διαθέσιμα.